• 06-26564001
  • info@rotarystreetsoccer.nl
  • Oldenzaal

Goede doelen

Streetsoccer is niet alleen leuk voor de kinderen die meedoen. We proberen ook kinderen die het moeilijk hebben te helpen, in Oldenzaal, maar ook daarbuiten. Elk jaar vragen we bedrijven om ons te sponsoren en met dat geld steunen goede doelen voor kinderen. Door kinderen en Voor kinderen.

Tijdens de laatste toernooien hebben we de volgende goede doelen gesteund: Stichting Ubuntu (speelgoed naar Afrika), het jeugdweekend van Rotary Oldenzaal samen met Humanitas, Stichting Paardensport Gehandicapten, Stichting Leergeld en Stichting Geert Christenhusz Theaterprijs.

Stichting Leergeld Oldenzaal

De Stichting Leergeld wil voorkomen dat kinderen sociaal uitgesloten worden wanneer ze opgroeien in een gezin dat het financieel heel moeilijk heeft. Met de steun van Leergeld kunnen kinderen toch meedoen aan schoolreisjes, sport en muziek.

Rotary Jeugd weekend met Humanitas

Humanitas is een landelijke vrijwilligersorganisatie. De vrijwilligers van Humanitas helpen mensen met allerlei dingen die ze zelf even niet meer kunnen. Humanitas verzorgt onder andere ook vakanties voor kinderen, waaronder een weekend jeugdkamp. Wij ondersteunen met de opbrengst van Streetsoccer het jeugdkamp en de leden van de Rotary helpen er ook aan mee. Dit is een prachtige samenwerking voor een heel mooi weekend voor kinderen die dat nodig hebben!